Uzyskaj pełny dostępWybierz język
Komisja rewizyjna
Andrzej Dyda
Jan Bielecki
Jan Bielecki aktualnie pracuje na stanowisku Doradcy ds. Kluczowych Klientów w Ever Grupa Sp.zo.o. Od roku 1998 współtworzył i był Dyrektorem Sprzedaży w DC System Sp. zo.o. specjalizującej się w dostarczaniu usług porządkowo-czystościowych dla biurowców A klasowych i obiektów komercyjnych. Posiada wieloletnie, poparte sukcesami doświadczenie handlowe. Od kilkunastu lat odpowiada za procesy rozwoju i sprzedaży w wiodących firmach oferujących usługi zewnętrzne. Posiada praktyczną wiedzę rynkową i bardzo dobrą znajomość branży Facility Management oraz podmiotów oferujących pakiet usług outsourcingowych w kanale B2B. Współtwórca i autor programu „Akademia Utrzymana Czystości”. Jan Bielecki jest absolwentem Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego – Akademii Rolniczej w Warszawie.
Joanna Iwanowska-Nielsen
Joanna posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w sprzedaży, restrukturyzacji i komunikacji oraz zarządzaniu międzynarodowymi projektami typu B2B oraz B2C. Obecnie jest Członkiem Rady Nadzorczej CEMAT A/S oraz CEMAT 70, a także Członkiem Zarządu WildaNova Sp. z o.o. oraz Partnerem Zarządzającym Nolta Career Experts. Od 2015 roku jest Członkiem Zarządu WildaNova Sp. z o.o. Z rynkiem nieruchomości związana jest od ponad 15 lat. Studiowała na wydziale Organizacja i Zarządzanie HZ w Szkole Głównej Handlowej. Pracowała m.in. jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Eko-Park SA, Sales Executive Manager w UBM Polska, Senior Consultant w REAS, odpowiedzialna za projekty doradcze w Europie Centralnej i Środkowej, Dyrektor Zarządzający CEREAN (Central European Real Estate Associations Network) oraz Sales & Marketing Director w Deniz Investment. Od 2006 jest jednym z Fundatorów Europejskiego Instytutu Nieruchomości. Autorka artykułów do międzynarodowych publikacji oraz prelegent i moderator na spotkaniach biznesowych i konferencjach branżowych dotyczących rynku nieruchomości w krajach europejskich. Jest Mentorką programu ‘Biznes w Kobiecych Rękach’ fundacji Sieć Przedsiębiorczych Kobiet oraz ‘Liderki Biznesu’ EY a także członkiem ULI, WIREP oraz IFMA.
Tadeusz Sztop
Dyrektor Działu Technicznego FM w Dussmann Polska
Po skończeniu Politechniki Warszawskiej podjąłem pracę na stanowisku inżyniera konstruktora w COBRESPU. Potem przez kilka lat pracowałem jako inżynier serwisu dla firmy AGFA. Następnym wyzwaniem zawodowym było stanowisko dyrektora technicznego w firmie HydroPlast -pierwszym polskim producencie systemu instalacyjnego z PP. To właśnie my wprowadziliśmy na rynek polski rury i kształtki z polipropylenu ( a potem także opracowaliśmy technologię wytwarzania rur stabi PP z wkładką aluminiową ). Było to ogromne wyzwanie , ze względu na brak materiałów projektowych , wykonawczych , badań … Ta technologia była nowością w Niemczech , ale po raz pierwszy także równolegle była rozwijana w Polsce. Miałem przyjemność reprezentowania firmy na targach międzynarodowych ( Szanghai, Kair, Barcelona, Sztokholm, Wiedeń , Dusseldorf, Franfurt , Wiedeń, Moskwa i wielu krajowych ) Z budownictwa po stronnie wykonawczej , instalacyjnej , przeszedłem do firmy ZST do technicznego utrzymania nieruchomości . Uruchamiałem takie budynki jak Metropolitan , CH Arkadia , CH Manufaktura i wspierałem od strony technicznej inne znane budynki . W międzyczasie uzyskałem licencję zarządcy nieruchomości , audytora energetycznego oraz uprawnienia do wykonywania metryczek energetycznych budynków. Ukończyłem także studia podyplomowe zarządzania, marketingu oraz finansów przedsiębiorstwa. Późniejsza praca to : M+W Zander , HSG Zander i Bilfinger HSG FM na stanowisku Head of Project Management , gdzie kalkulowałem nowe projekty oraz wiele z nich uruchamiałem. Największe wyzwanie stanowiła implementacja projektu fabryki ciężarówek MAN w Niepołomicach, gdzie w ciągu miesiąca należało wdrożyć cały projekt. Później polska firma Zinel na stanowisku Dyrektora Operacyjnego oraz obecnie na stanowisku Dyrektora Technicznego FM w firmie Dussmann Polska. To bardzo duże wyzwanie zwłaszcza , że tak duża Firma stawia na rozwój sektora technicznego w swojej multiserwisowej ofercie.
Tomasz Kwiatkowski
Tomasz związany jest z IFMA od kilkunastu lat, wcześniej będąc członkiem Zarządu pełnił funkcję Sekretarza, Skarbnika zaś ostatnie dwie kadencje zajmował stanowisko Prezesa Zarządu . Do jego głównych zadań było organizowanie przedsięwzięć mających na celu integracją środowiska  facility management, współpracę z RICS Polska oraz fund raising. Aktualnie Tomasz związany jest z rynkiem Energy , Facility oraz Property Management i zajmuje się doradztwem, edukacją oraz sprzedażą usług. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych firmach świadczących usługi soft oraz hard services. Największym sukcesem Tomasz jest rozwój spółki VINCI Facilities Polska sp. z o.o. należącej do największej grupy w sektorze budownictwa i usług powiązanych. Tomasz posiada wykształcenie finansowe zdobyte na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończył także studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz zdobył licencję Zarządcy nieruchomości przy WSGN w Warszawie. Pierwsze doświadczenie w branży nieruchomości nabywał pracując w USA oraz na praktykach w niemieckim koncernie HOCHTIEF. Prywatnie jest członkiem First Warsaw Golf and Country Club. Uwielbia także sporty motorowodne oraz podróże.