Uzyskaj pełny dostępWybierz język
Zarząd IFMA
Dr Agnieszka Olechno-Kulas
Prezes Zarządu
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami dużych korporacji i podmiotów giełdowych. Manager kompleksowego zarządzania procesami administracyjnymi ze szczególnym zorientowaniem na wynik biznesowy.   Karierę zawodową w obszarze nieruchomości rozpoczęła od organizacji pierwszego biura PLUS GSM, poprzez zarządzanie nieruchomościami PERN Przyjaźń SA oraz PKN ORLEN SA. Od 2009 roku zajmowała stanowisko Prezesa Zarządu ORLEN Administracji, tworząc kompleksowy Shared Services Center dla Grupy Kapitałowej ORLEN. Doświadczona w realizacji outsourcingu usług wsparcia i optymalizacji procesów. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie ukończyła również studia podyplomowe z zakresu zarządzania w Unii Europejskiej i Sektorze Naftowym. Posiada tytuł Doktora Nauk Prawnych z zakresu zarządzania nieruchomościami, uzyskany na Uniwersytecie Warszawskim.
Paweł Klimczak
Członek Zarządu
Paweł Klimczak, dyrektor CH Atrium Promenada, wcześniej ponad 6 lat był dyrektorem CH Galeria Mokotów w Warszawie. Pracował w firmie Cushman & Wakefield podczas uruchamiania CH Złote Tarasy. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej i studiów Executive Master of Business Administration. Posiada też licencję Zarządcy Nieruchomości. Pracował również dla Siemens Building Technology i Landis & Staefa na stanowisku szefa projektu. Paweł specjalizuje się w tematach związanych z specyfiką nowoczesnego, skutecznego i optymalnego zarządzania obiektami wielofunkcyjnymi oraz w oprogramowaniu komputerowym wspomagającym pracę facility managera. Od roku 2008, z powodzeniem rozwija platformę e-pm.pl i firmę ITisEASY tworzącą rozwiązania informatyczne dla branż Property i Facility Management.
Dr Ewa Gołębiowska
Członek Zarządu
Włodzimierz Biały
Członek Zarządu
Włodzimierz Biały jest Senior Partnerem w Griffin Real Estate. Griffin to rodzina funduszy inwestycyjnych lokujących środki w projektach nieruchomościowych w Polsce, Niemczech i na Ukrainie. Do tej pory Griffin zainwestował około 300 mln euro kapitału. Firma zarządza też platformą mezzanine, dostarczając finansowania dłużnego inwestorom nieruchomościowym i deweloperom. Wcześniej, w latach 2008-2010, Włodzimierz Biały był prezesem zarządu RUCH S.A., czołowej firmy handlowej i największego dystrybutora prasy w Polsce, o rocznych obrotach 1 miliarda euro. Od 1999 do 2008 roku kierował departamentem nieruchomości i infrastruktury tej firmy, odpowiadając za inwestycje, remonty, administrację, telekomunikację oraz logistykę. Włodzimierz Biały jest absolwentem Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, finansów i rachunkowości Akademii Leona Koźmińskiego, ukończył też studia podyplomowe z wyceny nieruchomości na Politechnice Warszawskiej.
Cezary Szynkarczuk
Członek Zarządu
Cezary Szynkarczuk pracuje w branży nieruchomościowej od 1993 roku, w tym od 1996 roku zajmuje się zarządzaniem nieruchomościami. Karierę rozpoczął w agencji Gerald Eve i kontynuował w Globe Trade Centre, Thorkild Kristensen, Pioneer Real Estate Advisors. Ponadto pracował dla brytyjskich funduszy nieruchomościowych. Od 2009 roku  zatrudniony był w Kulczyk Silverstein Properties gdzie jako Dyrektor Działu Zarządzania zbudował ten departament od podstaw. Jest założycielem i członkiem honorowym IFMA Polska i od 2010 roku członkiem RICS. Posiada licencję zarządcy nieruchomości i ukończył studia podyplomowe z wyceny nieruchomości.  
Roman Pęciak
Członek Zarządu
Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w departamentach operacyjnych i zarządach krajowych i międzynarodowych podmiotów korporacyjnych i giełdowych.Specjalista rynku nieruchomości i ekspert w dziedzinie zarządzania aktywami, restrukturyzacji oraz fuzji i przejęć w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Doświadczenia nabywał realizując autorskie projekty dla zagranicznych i krajowych funduszy inwestycyjnych, spółek giełdowych i dużych organizacji sieciowych w Polsce i Republice Czeskiej (m.in. Eastbridge Group, DTC SA, Empik Media & Fashion, CCC SA, Tebodin, Euro-Energia SA, EURO-net). Ukierunkowany branżowo na rynek nieruchomości komercyjnych, handlu detalicznego, budownictwa i energetyki oraz usług związanych z wyspecjalizowaną obsługą przedsiębiorstw. Czynnie uczestniczył w wielu złożonych procesach prywatyzacyjnych i restrukturyzacyjnych spółek prawa handlowego. Posiada m.in. Państwową Licencję Zarządcy Nieruchomości i Certyfikat Doradcy Prawno-Podatkowo-Finansowego.
Norbert Ślusarczyk
Członek Zarządu
Absolwent Politechniki Warszawskiej oraz Wyższej Szkoły im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Licencjonowany Zarządca Nieruchomości. W branżami Facility Management oraz Property Management związany od kilkunastu lat. Obecnie jest na stanowisku Dyrektora ds. Usług Technicznych w firmie Sodexo Polska. Norbert Jest odpowiedzialny za rozwój usług technicznych w ponad 100 kontraktach na terenie całego kraju. Sprawuje kontrolę i nadzór nad utrzymaniem i rozwojem infrastruktury technicznej w obszarze obiektów biurowych, magazynowych i przemysłowych.
Wojciech Walania
Członek Zarządu
Dyrektor Facilities Management w Olivia Business Centre, największym projekcie biurowym w Polsce (docelowo ponad 120 000 GLA). Prezes Zarządu Olivia Serwis Sp. z o.o. która w ramach Olivia Business Centre koordynuje i realizuje prace projektowe, budowlane i aranżacyjne. Spółka ta odpowiada również za obszar zarządzania i komercjalizacji projektu. Z projektem Olivia Business Centre związany od 2011 roku. Wcześniej pracował w instytucjach finansowych, a także kierował obszarami finansów i administracji w jednym z największych polskich portali internetowych – gdzie odpowiadał między innymi za obszary Property i Asset. Kierował też projektami związanymi z budowami nowoczesnych serwerowni, zaawansowanymi systemami zasilania gwarantowanego, studia telewizyjnego, a także budowy i aranżacji obiektów biurowych. Kilkanaście lat doświadczeń na rynku nieruchomości. Jest członkiem RICS, posiada państwową licencję Zarządcy Nieruchomości oraz uprawnienia Audytora Wiodącego Zarządzania Ciągłością Działania (ISO 22301) i Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (ISO 27001). Absolwent studiów podyplomowych Politechniki Gdańskiej w zakresie zarządzania nieruchomościami i bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie – Specjalista ds. Ochrony Przeciwpożarowej. Instruktor pierwszej pomocy. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec trzech synów, a także entuzjasta biegania i zimowych kąpieli w morzu.
Joanna Kozarzewska
Członek Zarządu
Joanna ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim oraz Högskolan Dalarna w Szwecji. Jest także absolwentką studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Doradztwa ds. Nieruchomości. Od wielu lat związana z rekrutacją specjalistów oraz wyższej kadry managerskiej w branży Real Estate. W trakcie swojej kariery zawodowej realizowała projekty rekrutacyjne dla spółek deweloperskich, międzynarodowych agencji doradczych, funduszy inwestycyjnych oraz firm sieciowych. W Grupie HRK pracuje w dziale Real Estate & Construction, gdzie pełni rolę managera odpowiedzialnego za współprace oraz doradztwo na rzecz firm związanych z rynkiem nieruchomości i budownictwa. Dodatkowo jest także Przewodniczącą Komisji Rewizyjnej oraz PR Managerem międzynarodowej organizacji IFMA, zrzeszającej profesjonalistów z branży Real Estate.